mandag 14. januar 2013

Nok en riktig kald dag.
Når jeg sto opp i dag var det -27og ett gnistrende vintervær.Akkurat slik vinteren skal være ,akkurat slik den var når jeg var lita..........Joa det er riktignok ei god stund siden.

Jeg har hatt skikkelig influensa  og er sykmeldt for tiden.Noen ganger er det godt,når en trenger det og når det er så kaldt.

Her er noen av tingene jeg har laget i 2012.Også noe som jeg har laget på begynnelsen av 2013.
Mariusgenser ville min kjære datter ha,da var det å strikke pinnene varme for det er jammen lenge siden hun ville hatt noe strikkeklær.










Ble veldig godt fornøyd med den og den har sittet på siden.

1 kommentar:

  1. Så godt dæ æ å sjå at du få vist fram noe ta dæ du ha laga;) Ænda dætti bære æ en brøkdel ta ælt isommen:) Men je må få sjå deg litt oftere "live" for nå kjinne je snart itte att deg..... kaffe om onsdan kænskje? Je fyre så her æ dæ godt å varmt om du vil ta tur'n:)

    SvarSlett