lørdag 26. januar 2013

Nå har det vært så innmari kaldt i Prøysenland at jeg må prøve å lage meg noe jeg kan ha på hue.
Jeg ligner akkurat på ei køllete ku med lue,men jeg tenkte jeg kunne laga ei fin ei med fletter og revedusk.
Jeg syns jeg ligne Gurin med reverompa,bare at jeg hadde ræva på hue!

Nei,jeg måtte finne på noe annet..........kom på å hekle ei slags lue med hals ,litt stor rundt hue.
Syns selv at den nok var mye finere til meg.Laget også en i babystr ,men den er heklet dobbelt.Kan vrenges og brukes begge veier.
Har også strikket meg sokker med rytsjekant,så nå kan kulda være her for min del:)))







3 kommentarer:

  1. Med så gode, varme klær, så tåler man kaldt vær :)

    SvarSlett
  2. Så kjæpefin den hekla lua var da..genial...flink du:-)

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar!
    Når våren kommer her, kommer den fort,
    men vi frykter for mye vann og søle.
    Jeg likte den heklede lua di veldig godt!

    SvarSlett