torsdag 19. mars 2009

19.mars





Her ser dere garnet ,mønsterheftet som jeg tok når jeg var så heldig og få gavekort på 300,-kr fra to damer.Nå strikker jeg pynteskjerf i misti.Det er ett veldig godt garn og strikke av.Det er alpakka garn klør ikke og minimalt med nupping står det. Varmt når det er kaldt og kaldt når det er varmt. Ellers så har jeg strikket meg 7 mils tøffler ser dere....ha ha er ikke tovet enda.spent på hvordan de blir.Har også strikket flere par med torpvotten det er moro og fort gjordt......Eldste dattra ville ha de sorte og turkise og det andre paret blir julegave tenker jeg.Ja tenk ....har alt begynt og tenke på julegaver jeg.Går og venter og venter på at snøen skal bli borte,men jammen har vi igjen nok her da...slett ingen krokus som titter opp,men du og du hvor jeg gleder meg til det....

5 kommentarer:

  1. Flittig med strikkepinnene, ser jeg. Det er bra, vi trenger varme klær her i snøhaugen. Sola skinner, men jeg synes det tiner minimalt med den nattefrosten som er. NÅ VEL JE HA VÅR!

    SvarSlett
  2. Ja nå er det godt med vår. Følger vårutviklinga for hver dag som går. Vi hadde litt snø i begynnelsen av uka, men det ble heldigvis ikke noe mer en et tynt lite lag som forsvant like fort. :) Helsig du er som har vunnet gavekort da!

    SvarSlett
  3. Den boka ser ok ut, og det må den vel være, ellers hadde du vel ikke kjøpt den! Ser du er blitt strikkeinspirert!
    Nydelig hund og hamster! Ja, dyr er rare!

    SvarSlett
  4. Eg er spent på å få sjå pynteskjerfet ditt ferdig, og så har du strikka fleire av dei flotte vottane:) Ha ei god veke!!

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar hos meg.Nå har jeg lest og sett nedover siden hos deg.Kjempekoselig blogg og masse fint har du strikket.
    Kommer gjerne igjen.

    SvarSlett