torsdag 22. januar 2009

snø og innekos





Merklig å fort dætti været snur...måndan hadde det snødd en tredve cm ,men je å a toril gikk turn vårres vi....såg ut som snøkjærringer ætterpå...tisdan ja da snødde å bles det nåå så frakt....da vart d ingen tur je va så frykteli frøsin hele dagen å da....trudde je brygge på nåå ,men dæ vart nå borte at....onsdan gikk vi turn vårres at a toril å je ..i dag bli det nok inga tur på meg iællefæll førr je ska arbe litt både seint å tili.......ja ja ,men nå erre snart bære blåis runt omkring å da....ska sætta meg mæ ei strikkebok og en kakao kopp je nå....slappe litt ta før jobb at....ska strikke litt på væska å...nesten færdig bære at litt ta a..ser så vældig rar ut lure på åssen den bli ...

3 kommentarer:

  1. Heisann

    Den boka så kjent ut. Mye fint der. Jeg venter bare på at høyrearmen skal bli strikkeklar igjen, men denne data-skrivinga er ikke akkurat medisin det heller så jeg bør vel skjerpe meg.

    Kos deg i helga. Da blir det visst mere innevær.

    SvarSlett
  2. SV:ja det skal jeg gjøre ittno er som innevær om en har nok og gjøre...og det var ei ordentlig god bok...mye fint og finne på der gitt.Får håpe det går fort med armen din...lykke til.det er så moro og lese det du skriver så du får ikke gi deg helt da;-)Kos deg i helga du og.

    SvarSlett
  3. Den blir nok bra, teinje je !
    Arti mæ folk som skriv på dialekt, sjøl om dæ tæk litt lenger ti å læsa.
    Gø hælj tel deg !

    SvarSlett