lørdag 17. januar 2009

17.januar....


I dag fant gubben og jeg ut at vi skulle gå en tur.....de store jentene i huset var barnepike 1 times tid til de 2 minste...og gikk gjorde vi....Nordhagarunden som vi sier og den tar omtrent akkurat 1 times tid.Det var litt surt og kaldt for det trekkte en god del...spesiellt på Flesakerflåa...men godt var det og få lea seg litt..........dette her er Nordhagenstua etter Præstvægen...Der ble Johan Nordhagen født,han var en kjent maler og grafiker.Kjent for sine portretter bla.av Haakon VII.Også for lanskapsraderinger fra Veldrebygda og bygdene rundt.....jeg syns det er så koslig her ved Nordhagenstua...den er vel mest feriebolig nå tror jeg.

1 kommentar:

  1. Hei, Aud
    Her var det lagt ut mye nytt siden jeg var innom bloggen din sist. Nydelige farger i leketeppet. Jeg har bestemt meg for å gå mer på tur og det er som du skriver; det er godt å bevege seg.

    Ha det bra - hilsen Jannicke

    SvarSlett