torsdag 15. november 2012

Isolde Garm nissekurs.

Nå må jeg få satt inn noe av det jeg har drevet med de siste mnd.Jeg har bare ikke fått ånden over meg,men noe har jeg da drevet med.
Jeg har vært på nissekurs på husflidslaget ,jeg har hatt så lyst på Isolde garm nisse i flere år.Endelig ble det satt opp kurs, og jeg meldte meg på.Vasket sauull i mange vann ffffffor der  var det litt av hvert i store dangler gitt. Mye jobb ,men jammen ble de fine.
Nå mangler de klær de skal få det etter hvert,men jeg har ett annet prosjekt jeg skal få ferdig først.
Kansje går de denne jula stakk og bukselause:-)) Syns det er viktig og kose seg litt med det en skal gjøra og ikke bare stresse iveien med det, bare for at de skal bli helt ferdige til jul.

2 kommentarer:

  1. Flott nissepar Aud. Gubben ble jo riktig fin han også. Disse ser for søte ut til å gjøre nissestreker i alle fall.

    SvarSlett
  2. Å nå vart je glad.. Endelig skjer dæ noe på sia di:p Æ bære så synd du itte ha vist fram ælt dæ fine du ha lage imellomtia... Også så gromme som dæssa nissa dine vart. Å kjinne je deg rætt så ha du fått årne no klær att dom før jula kjæm å du ma:) Skulle itte forundre meg om du sitt mæ dæ på julemæssa næste hælj, for vi pleie da å ha mæ øss no å henge fingra ti som dæ så fint hette... Go`hælj å vi talas;)

    SvarSlett